..

..

perjantai 15. elokuuta 2014

Tarkempia tietoja

Heipparallaa!

Fiksu muksu kun laitetaan kirjottamaan blogia mitä en ole ennen tehny niin jää aina kaikki tärkee kertomatta. Eli nyt tulee kunnon info pommi! :D

Eli tälle reissulle pääsin kun opettaja ehotti että lähtisin ulkomaille ja mieleen tuli heti että joko eurooppaan tai amerikkaan. Ensi töiksi otin yhteyttä Kiuruveden kv- vastaavaan ja kyselin että mitä pitää tehdä ja miten toimia. Siittä sitten sain tiedoksi että koululta voi hakea stipendiä. Ei muuta kuin hakemusta kehiin. Mutta ennen kun pysty hakemuksen laittamaan piti täyttää papereita en tähän hätään muista mitä ne oli mutta ne löytyy YSAO:n sivuilta. Vaikeaa ei ollut missään vaiheessa ja opettajat autto jos tarvetta oli.

Sitten otin itse yhteyttä tänne Vatasen Liisaan jonka kanssa juteltiin ja hän sanoi että voin tulla. Samalla oli puhetta että voisin olla myös Sonja Boothin luona jotta näkisin erinlaista toimintaa ja saisin kaiken irti harjottelusta. Olin niin innoissani tästä!

Ennen reissua piti tehdä hieman tehtäviä ja kulttuuri valmennus joista oli kyllä hyötyä. Tehtävissä piti ottaa selvää maasta mihin on menossa ja muistuttaa itseään miten se kieli taas taipuikaan.

Sitten ennen kuin huomasinkaan istuin Helsinki-Vantaalla odottamassa konetta :D
Lento tuli perille ja Liisa oli vastassa. Liisa vei minut Sonjan luokse Robbinsvilleen joka on New Jerseyssä. Täällä oonki sitten ollut nyt neljä päivää ja on ollut aivan mahtavaa.
Oon päässy ratsastamaan ja Sonjan tyttö Jennifer harrastaa lännenratsastusta joten hän on hiukan opettanut mulle miten sitä mennään joten aika kuluu kuin siivillä. Lisäksi olen päässy opettamaan varsaa.

Töiden jälkeen on käyty jäätelöllä ja katselemassa paikkoja. Keskiviikkona käytiin huutokaupassa jossa oli myynnissä tavaraa ja eläimiä.

Jos jää jotain mieleen mistä haluaisitte että kirjottelen niin laittakaa ihmeesä kommenttia.

Seuraava postaus tulee kun kerkeän mutta laitan siihen pelkästään kuvia missä oon ollu ja mitä on tehty niin pääsette näkemään kaiken tän ihanuuden minkä keskellä mä oon :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti